Često Postavljana Pitanja

ČPP

Pronađi odgovore na najčešća pitanja

Nije potrebna nikakva posebna prijava škole. Učenici i nastavnici se za sudjelovanje prijavljuju svojim AAI@EduHr podacima preko naše stranice.

Nema posebnih ograničenja za uključenje. Možeš se uključiti bilo kada za vrijeme trajanja Natjecanja, bitno je da se prijaviš i rješavaš potrebne sadržaje prema terminskom planu iz pravila.
Međutim, što se ranije uključiš imat ćeš više prilika poboljšati svoj rezultat ili nadoknaditi propušteni ispit.

Ne, nije obavezno riješiti sve ispite.
Na početku natjecanja zadaje se nekoliko probnih ispita kako bi se učenici upoznali s ispitima i načinom bodovanja. Nakon toga slijede službeni ispiti.
Obično se zadaje osam do devet ispita, a za plasman se boduju četiri najbolja rezultata, tako da učenici imaju više prilika poboljšati svoj rezultat ili nadoknaditi propušteni ispit.

Bez obzira na to jesi li učenik ili nastavnik, škola je određena tvojim AAI@EduHR podacima, mi je ne možemo mijenjati. Ako škola nije točna, nemoj zaključavati profil nego brzo kontaktiraj administratora imenika u svojoj školi!
Samo administrator imenika može promijeniti podatak o školi.

Problem se događa stoga što u pojedinim situacijama kod promjene škole (npr. prelazak iz osnovne u srednju školu) ostane aktivna i tvoja veza s ranijom školom.

Način rješavanja:
  1. Administrator imenika u tvojoj školi u aplikaciji info.carnet.hr treba provjeriti jesi li još uvijek povezan sa školom koju si ranije pohađao.
  2. Nakon toga, administrator imenika u tvojoj školi treba kontaktirati svog kolegu u toj drugoj školi koju si ranije pohađao i zamoliti ga da deaktivira tvoj raniji certifikat, odnosno tvoju povezanost s ranijom školom.
  3. Prijavi se na Prometnu Učilicu te, nakon što vidiš ispravnu školu u svom profilu, uredi potrebne podatke o razredu i zaključaj profil. Nastavnici ne zaključavaju profil.

Važno je da ne zaključaš profil sve dok u profilu ne vidiš ispravan naziv svoje škole.
Ako si već zaključao profil, javi nam se da ga otključamo kako bi vidio promjenu.

Zaključao si profil, a razred ili razredni odjel nisu baš točni. Ovi podaci su važni, pa zato čim prije to trebaš ispraviti kako ne bi ostao bez važnih bodova.
Javi nam se da otključamo tvoj profil.
Profil ćemo ti otključati ali ti možda nećemo poslati povratnu informaciju, zato nakon nekog vremena provjeri je li profil otključan i ponovno ga uredi.

Prema pravilima ispit nije moguće ponovno rješavati, bez obzira jel' nestalo struje, nešto te izbacilo, zaboravio si pritisnuti "Završi ispit"...
Za konačan plasman boduju se samo četiri najbolja rezultata, pa na nekom od sljedećih ispita imaš priliku poboljšati svoj rezultat ili nadoknaditi propušteni ispit.

Riješio si još jedan ispit, a bodovi se nisu zbrojili!?
Ništa ne brini, to je u redu jer se bodovi ne zbrajaju nego se računa prosjek bodova iz tvoja četiri najbolja ispita . koliko ti treba za konačan plasman.

Nastavnici mogu pratiti učenike iz svoje matične škole, a druge škole u kojima radite potrebno je "povezati".
Na mail adresu trebate nam dostaviti ovjerenu potvrdu iz škola koje vam nisu matične.
Nakon primitka potvrde objedinit ćemo sve vaše škole, a učenici iz tih škola će vas moći birati za mentora. Potvrdu možete preuzeti OVDJE.

Prema Pravilima natjecanja, učenici samostalno mogu birati mentora između onih nastavnika iz svoje škole koji su aktivni na Prometnoj Učilici (prijavili se unutar zadnjih sedam dana).
Nastavnici koji se u zadnjih sedam dana nisu se prijavljivali na Prometnu Učilicu kako bi pratili rezultate učenika, prikazani su na popisu, ali su obojani crvenom bojom i ne mogu biti birani za mentora.

NOVI IZAZOV

Učenik koji za vrijeme trajanja petog i šestog ispita preko svog SuperStar koda osvoji najviše bodova iz svoje škole može osvojiti GAMING SLUŠALICE.

Pročitaj više...

Jeste li znali?

Prvi «moderni» cestovni semafor (crvena i zelena prometna svjetla za upravljanje prometom) postavljen je 1914. godine u Clevelandu, SAD.

Prvi prometni semafor za željeznički promet osmišljen je 1868. godine, u Engleskoj. Patentirao ga je željeznički stručnjak J.P. Knight.