Ponašanje sudionika u prometu

Propisi u cestovnom prometu

Cesta i njena obilježja

Prometni znakovi - Općenito o prometnim znakovima

Prometni znakovi - Znakovi opasnosti

Prometni znakovi - Znakovi izričitih naredbi

Prometni znakovi - Znakovi obavijesti

Prometni znakovi - Znakovi za vođenje prometa

Prometni znakovi - Dopunske ploče uz znakove

Hijerarhijski redosljed na križanju

Prometni znakovi - Prometna svjetla i svjetlosne oznake

Prometni policajac na raskrižju

Prednost na raskrižju

Obveze vozača prema pješacima

Zaustavljanje i parkiranje

Brzina kretanja vozila

Jeste li znali?

Nicolas-Joseph Cugnot, poznati francuski inžinjer i izumitelj, je 1769. godine konstruirao prvo vozilo na parni pogon

Eksperimentirajući s radnim modelima vozila namijenjenim za prijevoz topova na parni pagon za potrebe francuske vojske, uspješno je riješio problem prijenosa snage pare preko klipa u kružno kretanje. 

Vozilo je navodno težilo 2.5 tone, a prema nekim izvorima moglo se kretati brzinom od 2.25 milja na sat.