Pravo je vrijeme da se uključiš

12.11.2023.
Pokaži znanje iz prometa i osvoji e-romobil, Nintendo konzolu, mobitel, pametni sat... Xbox

Četvrti ispit 6. Državnog natjecanja u poznavanju prometnih propisa održava se od 13.11. od 08:00 do  19.11.2023. do 23:00 sati.

Pravo je vrijeme da se uključiš i ravnopravno sudjeluješ na Natjecanju. Do kraja Natjecanja preostalo je još šest ispita pa svi učenici koji se do sada nisu uključili ili su propustili neki od ispita mogu potpuno ravnopravno sudjelovati jer se za konačan rezultat boduju rezultati samo četiri najbolja ispita

Microsoft Xbox konzola, Bežični zvučnik ili Igraći kontroler za mobitel SuperStar su nagrade, a tu su i druge vrijedne nagrade.

Uputa za učenike koji se tek uključuju na Natjecanje

Nakon prijave trebaš urediti svoj profil (razred i razredno odjeljenje), spremti izmjene i zaključati profil. Nakon toga na izborniku "DRŽAVNO NATJECANJE" pojavit će se podizbornik "MOJI ISPITI I REZULTATI" od kuda možeš pokrenuti ispit.

Ispit se ne može ponavljati, za vrijeme ispita nemoj napuštat i osvježavat stranicu jer to može rezultirati neprolaznim ispitom.

Ispit od 15 pitanja traje 15 minuta. Za brzinu možeš osvojiti bonus bodove ako prije isteka vremena točno odgovoriš na sva pitanja. Korisno je da pregledaš što više poučnih sadržaja i da riješiš vježbe, jer ti pomažu u boljem i bržem rješavanju ispita.

Važno

SuperStar kodovi s trećeg ispita se više ne mogu koristiti pa se pobrini da čim prije riješiš ovaj ispit i podjeliš ekipi svoj novi Superstar kod. 

Uz ovaj ispit nastavljamo nagradni natječaj za pametnu narukvicu.

Svakako pogledaj pravila natjecanja.

U slučaju potrebe kontaktiraj nas da ti otključamo profil kako bi ispravio podatke. Profil ćemo otključati čim prije moguće bez povratne poruke, pa se prijavi nešto kasnije, popravi podatke i ponovno zaključaj profil.

Jeste li znali?

Nicolas-Joseph Cugnot, poznati francuski inžinjer i izumitelj, je 1769. godine konstruirao prvo vozilo na parni pogon

Eksperimentirajući s radnim modelima vozila namijenjenim za prijevoz topova na parni pagon za potrebe francuske vojske, uspješno je riješio problem prijenosa snage pare preko klipa u kružno kretanje. 

Vozilo je navodno težilo 2.5 tone, a prema nekim izvorima moglo se kretati brzinom od 2.25 milja na sat.